Betalen met een betaalverzoek

Wilt u liever betalen met een betaalverzoek? U kunt uw bestelling op de normale manier plaatsen. U neemt alle stappen maar stopt bij de betaling (bij ons is dat standaard Mollie/Ideal). Wij kunnen dan uw winkelwagentje zien. U stuurt ons een berichtje via Whatsapp en vraagt om een betaalverzoek. U kunt kiezen uit Rabobank, ING of Tikkie. Op het moment dat de betaling is afgerond, zullen wij de bestelling plaatsen.

  1. U vult uw winkelwagentje
  2. U stuurt ons een berichtje via Whatsapp
  3. U betaalt via het betaalverzoek
  4. Wij zetten uw bestelling op 'Betaald'
  5. U kunt de status van uw bestelling bekijken in uw account.

Deze optie is alleen aan te bevelen als u de betaling direct kunt uitvoeren. De items in uw winkelwagentje zijn namelijk pas 'gereserveerd' op het moment dat wij het op betaald zetten. Dat kan alleen als wij online beschikbaar zijn. U kunt uiteraard 24/7 via Ideal/Mollie betalen.

Betalen via onze bankgegevens

Wilt u liever het bedrag overmaken via onze bankgegevens?? U kunt uw bestelling op de normale manier plaatsen. U neemt alle stappen maar stopt bij de betaling (bij ons is dat standaard Mollie/Ideal). Wij kunnen dan uw winkelwagentje zien. U stuurt ons een berichtje via Whatsapp en vraagt om betaling via onze bankgegevens. U kunt kiezen uit Rabobank of ING. Op het moment dat de betaling is afgerond, zullen wij de bestelling plaatsen.

  1. U vult uw winkelwagentje
  2. U stuurt ons een berichtje via Whatsapp
  3. U betaalt via het betaalverzoek
  4. Wij zetten uw bestelling op 'Betaald'
  5. U kunt de status van uw bestelling bekijken in uw account.

Deze optie is alleen aan te bevelen als u de betaling direct kunt uitvoeren. De items in uw winkelwagentje zijn namelijk pas 'gereserveerd' op het moment dat wij het op betaald zetten. Dat kan alleen als wij online beschikbaar zijn. U kunt uiteraard 24/7 via Ideal/Mollie betalen.

Voor vragen Helpdesk | English


Payment options | English

Do you want to have something shipped outside the Netherlands? Questions? Go to our helpdesk

Our shipping rates are based on shipping within the Netherlands. When you place an order, we may charge a different rate. We will contact you.

You can place your order in the normal way. You take all steps but stop at the payment (with us this is standard Mollie / Ideal). We can then see your shopping cart. You send us a message via Whatsapp and request payment via our bank details. You can choose from Rabobank or ING. When the payment is completed, we will place the order.

1) You fill your shopping cart
2) You send us a message via Whatsapp
3) You pay via the payment request
4) We set your order to 'Paid'
5) You can view the status of your order in your account.
This option is only recommended if you can make the payment as soon as possible. The items in your shopping cart are only 'reserved' when we put it on payment. This is only possible if we are available online. You can of course pay 24/7 via Ideal / Mollie.

Rabobank

Bankrekening (RABO)
IBAN: NL20RABO0394412559
BIC: RABONL2U
T.n.v. J.M. Quakernaat

ING

Bankrekening (ING)
NL78 INGB 0005 5257 73
T.n.v. J.M. Quakernaat

Heeft u vragen?

Stuur ons eenvoudig een berichtje via Whatsapp