FAQ | Antwoorden op veelgestelde vragen

Hier vindt u veelsgestelde vragen en antwoorden. For English go to English.

Gebruik eventueel de knop F3 om te zoeken

Orders

Ik ben onzeker over mijn bestelling. Zit ik aan mijn bestelling vast?

  • Nee, u zit niet vast aan uw bestelling. Het is voor geen van de partijen prettig als er een verkeerde bestelling wordt gedaan. U kunt in elke fase van de bestelling contact met ons opnemen. U kunt ook een opmerking toevoegen aan uw bestelling. Als u bestelling bijna is afgerond, kunnen we uw winkelwagentje zien en eventueel in overleg aanpassen.

Afhalen

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

  • Ja u kunt uw besteling bij ons afhalen in Maarsseveen.

U kunt bij uw bestelling kiezen voor verzenden of afhalen. Er zit echter wel verwerkingstijd tussen bestellen en afhalen. Voor eerder afhalen bel met 0625030802


Retourneren

Kan ik mijn bestelling retourneren?

  • Ja u kunt uw bestelling retourneren. Retouren zijn voor ons kostbaar. Daarom hebben we liever dat u tevreden bent met uw bestelling op het moment dat wij het versturen. Twijfelt u, dan kunt u beter tijdig de bestelling annuleren. Als u iets wilt retourneren, krijgt u het bedrag van hetgene dat u gekocht heeft terug. De (bijkomende) kosten voor het verzending betaalt u wel zelf.


Handelings-kosten

Waarom moet ik handelingskosten betalen bij een bestelling?

  • U betaalt handelingskosten bij een bestelling onder een bepaald bedrag. De reden hiervoor is dat we de stuksprijs zo goedkoop mogelijk willen houden. U kunt bij ons namelijk ook een enkel onderdeeltje bestellen. Omdat handelingen zoals zoeken en verpakken en naar het postkantoor brengen kosten met zich meebrengt, vragen wij hiervoor een vergoeding. Komt u boven een bepaald uit, dan worden deze kosten in mindering gebracht door een korting.

Verzend-kosten

Hoe worden verzendkosten berekend?

  • We hanteren eigen tarieven voor de verzending. Deze verzendkosten zijn gebaseerd op het gewicht, de afmeting en materiaalkosten. In een aantal gevallen kunnen de berekende verzendkosten bijstellen. Voor vragen kunt u contact opnemen via onze bedrijfswhatsapp


Kan niet laten verzenden

De website geeft aan dat het artikel niet te verzenden is. Wat nu?

  • Soms krijgt u de melding dat een bestelling niet kan worden verzonden. Bijvoorbeeld bij 3 schoolplaten. Dit is een automatische berekening. Als u contact met ons opneemt via whatsapp, kijken we of we deze bestelling alsnog kunnen verzenden. Wij passen het dan voor u aan.

Zoeken op website

Hoe kan ik zoeken naar items in de webshop?
Zoeken naar onderdelen kan vaak op verschillende manieren. Onder andere:

U kunt een trefwoord/sleutelwoord invullen in de zoekbalk (Zoek producten) Deze staat op elke pagina van onze webshop. Voorbeelden van trefwoorden zijn:

  • Op artikelnummer
  • Op kleur
  • Op afmeting
  • Op prijs
  • Op aanbieding

FAQ Overige

Sociale media

We zijn te vinden op verschillende sociale media

  • Facebook (Algemeen: regelmatig nieuwe posts)
  • Facebook (AQ Schoolplaten)
  • Facebook (AQ Knex)
  • Facebook (Groep van AQ Knex)
  • Instagram (Algemeen, regelmatig nieuwe posts)
  • Youtube (AQ Maarsseveen)
  • Instructiefilmpje over onze activiteiten op sociale media