FAQ | Antwoorden op veelgestelde vragen

Hier vindt u veelsgestelde vragen en antwoorden. For English go to English.

Gebruik eventueel de knop F3 om te zoeken

Contact

Telefoon 0302434198
Whatsapp 0302434198

U kunt ons ook bellen op het telefoonnummer 0625030802 (geen whatsapp)

Bezoekadres

Bedrijventerrein Herenweg 64 UNIT 71

Ingang Maarsseveense Poort
Maarsseveen
3602 AR

(Gebruikt u een navigatiesysteem? Stel dan de Maarsseveensepoort in (geen huisnummer). De ingang van het bedrijventerrein ligt aan de afrit)

Youtube

Bezoektijden

Wij hanteren geen vaste openingstijden. Wilt u langskomen of wilt u weten of we aanwezig zijn, neemt u dan even contact op via onze helpdesk. Dagelijks op afspraak, bij voorkeur op:

(U kunt zich melden aan de balie)

Voor Lego-onderdelen bij voorkeur op maandag-, woensdag- en vrijdagmiddag

Werktijden

  • Telefonisch: we zijn telefonisch vaak bereikbaar tussen 9:00 en 16:00 uur | 0625030802 of 0302434198
  • Via Whatsapp zijn we vaak bereikbaar tot 20.00 uur. Dit is echter een ander nummer dan ons telefoonnummer: 0302434198
  • Op Marktplaats zijn we vaak bereikbaar tot ca 22:00 uur. Omdat de actuele voorraad niet altijd bekend is, geven we buiten openingstijden soms een standaard antwoord met een verwijzing naar onze webshop.

Orders

Ik ben onzeker over mijn bestelling. Zit ik aan mijn bestelling vast?

  • Nee, u zit niet vast aan uw bestelling. Het is voor geen van de partijen prettig als er een verkeerde bestelling wordt gedaan. U kunt in elke fase van de bestelling contact met ons opnemen. U kunt ook een opmerking toevoegen aan uw bestelling. Als u bestelling bijna is afgerond, kunnen we uw winkelwagentje zien en eventueel in overleg aanpassen.

Afhalen

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

  • Ja u kunt uw besteling bij ons afhalen in Maarsseveen.

U kunt bij uw bestelling kiezen voor verzenden of afhalen. Er zit echter wel verwerkingstijd tussen bestellen en afhalen. Voor eerder afhalen bel met 0625030802


Retourneren

Kan ik mijn bestelling retourneren?

  • Ja u kunt uw bestelling retourneren. Retouren zijn voor ons kostbaar. Daarom hebben we liever dat u tevreden bent met uw bestelling op het moment dat wij het versturen. Twijfelt u, dan kunt u beter tijdig de bestelling annuleren. Als u iets wilt retourneren, krijgt u het bedrag van hetgene dat u gekocht heeft terug. De (bijkomende) kosten voor het verzending betaalt u wel zelf.


Handelings-kosten

Waarom moet ik handelingskosten betalen bij een bestelling?

  • U betaalt handelingskosten bij een bestelling onder een bepaald bedrag. De reden hiervoor is dat we de stuksprijs zo goedkoop mogelijk willen houden. U kunt bij ons namelijk ook een enkel onderdeeltje bestellen. Omdat handelingen zoals zoeken en verpakken en naar het postkantoor brengen kosten met zich meebrengt, vragen wij hiervoor een vergoeding. Komt u boven een bepaald uit, dan worden deze kosten in mindering gebracht door een korting.

Verzend-kosten

Hoe worden verzendkosten berekend?

  • We hanteren eigen tarieven voor de verzending. Deze verzendkosten zijn gebaseerd op het gewicht, de afmeting en materiaalkosten. In een aantal gevallen kunnen de berekende verzendkosten bijstellen. Voor vragen kunt u contact opnemen via onze bedrijfswhatsapp


Kan niet laten verzenden

De website geeft aan dat het artikel niet te verzenden is. Wat nu?

  • Soms krijgt u de melding dat een bestelling niet kan worden verzonden. Bijvoorbeeld bij 3 schoolplaten. Dit is een automatische berekening. Als u contact met ons opneemt via whatsapp, kijken we of we deze bestelling alsnog kunnen verzenden. Wij passen het dan voor u aan.

Zoeken op website

Hoe kan ik zoeken naar items in de webshop?
Zoeken naar onderdelen kan vaak op verschillende manieren. Onder andere:

U kunt een trefwoord/sleutelwoord invullen in de zoekbalk (Zoek producten) Deze staat op elke pagina van onze webshop. Voorbeelden van trefwoorden zijn:

  • Op artikelnummer
  • Op kleur
  • Op afmeting
  • Op prijs
  • Op aanbieding

Grid cell

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam.

Volgen

Als u het leuk vindt kunt u ons ons te volgen op Facebook, instagram of Youtube. We plaatsen daar regelmatig berichten en (ondersteunende) video's.

FAQ Overige

Sociale media

We zijn te vinden op verschillende sociale media

  • Facebook (Algemeen: regelmatig nieuwe posts)
  • Facebook (AQ Schoolplaten)
  • Facebook (AQ Knex)
  • Facebook (Groep van AQ Knex)
  • Instagram (Algemeen, regelmatig nieuwe posts)
  • Youtube (AQ Maarsseveen)
  • Instructiefilmpje over onze activiteiten op sociale media